Friday 28 August 2015

AFTER the Hits, Here Comes The HEAT!!!!!!!

*****fanning self seriously*****
****puts fan down to type****
*** adjusts laptop screen***
**flexes fingers**
*yawns*





my people,make una no vex for me o, una know say amebo no be work, say e get another thing wey I dey do to take dey make my daily puff-puff,
when my hand no reach bread, so na wetin I bin dey do since, na wetin make me no carry gist come for una. Make una no vex abeg, life no be canival.


Wetin de happen, wetin de shelle, wetin be the happening Gist? I don manage bring una the list of songs wey una BABIES dem, the CONTESTANTS for Project Fame, dey sing this weekend, shey una remember say last week, after the contestants do their own finish, say the Judges nack all of them Probation, so this week, see the song wey dem go de sing.

Before we see the list of song dem, make we remember say na who una vote for na him go stay o, since na all of dem dey probation, but sha, in addition to the probation songs dem, see the list of contestants plus the songs wey dem go de sing this weekend.

Oluchi              Take a Bow                                                  Madonna
Jeff                   If You're Not The One                                 Daniel Bedingfield
Chike               Say You , Say Me                                        Lionel Richie
Anderson         Story Of My Life                                         One Direction
Joy                   Because Of You                                           Kelly Clarkson
Deinde             As Long As You Love Me                          Backstreet Boys
Pearl                Blank Space                                                 Taylor Swift
Arewa             Try Sleeping With a Broken Heart              Alicia Keys
Kumi               From This Moment                                      Shania Twain
Biko                Ordinary People                                           John Legend
Ada                 That's The Way It Is                                     Celine Dion


Okay, my people, una sabi the songs na, the songs popular well well, make una begin choose, dem go fit sing the songs well?
Deadline go soon reach, na #3Oclock be the time wey voting go stop. Oya begin dey vote!


My Oga don de call me, we go jam later, no forget to drop comment o!

I don #gerrarahia. #Issokay











No comments:

Post a Comment